Blå bågar!

image89Ray Ban i modellen Wayfarer?...
Nja, inte på mig i alla fall. Skulle faktiskt aldrig sätta på mig dessa. Någonsin. Tycker inte att de är särskilt smickrande alls och föredrar snarare de klassiska pilotbrillorna från Ray Ban istället. 
Dessutom gillar jag lite mer glamourösa bågar..

Denna vår måste jag verkligen bli bättre på att använda solisar, har tyvärr slarvat med det tidigare år...
Nu väntar vi bara på solen och värmen, det är ju april (om nu någon missat det)!
Det blev förresten inget aprilskämt för mig i år, kunde inte komma på något passande (det stod helt stilla i skallen..) och inte blev jag lurad heller (vilket i och för sig är ganska skönt). Men nu har jag ett helt år på mig att tänka ut något riktigt bra he, he....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0