BUS!

image119

Fake Bake self-tanning lotion och en miniatyrflaska med oilfree moisturizer.

Denna brun utan solprodukt från Fake Bake är min absoluta favorit och den absolut bästa av alla jag provat. 
Man blir brun istället för orange, den håller länge och blir inte fläckig. Dessutom är själva krämen brunfärgad vilket gör att man enkelt ser var man smetat ut den på huden och undviker därmed obehagliga överraskningar. Ytterligare ett plus är att den inte är testad på djur.
Den finns dock tyvärr inte att köpa i Sverige, så jag har beställt den Look fantastic som lyckligtvis shippar till Sverige. Själva förpackningen är dock en helt annan historia och är otroligt ful och 80-talstacky.  Dessutom får man nästan skämmas när man frågar efter en produkt med det pinsamma namnet FakeBake, låter otroligt fånigt om ni frågar mig. Men skenet bedrar, man ska inte låta sig luras av den fula förpackningen, produkten är underbar och är bla. Madonna och Lindsey Lohans favorit och jag förstår varför.
Så sätt igång, på med brännan från burk!

Glöm bara inte att smörja in händerna också, vilket Lindsey har missat på denna bild. Inte så lyckat....

image120 Ooooops Lindsey..


Kommentarer
Postat av: Amour

Har sett lindsey med många BUS-missar... *haha* Inte första gången liksom... :P

Kom ihåg att peela huden före så tar man bort döda hudceller och huden är fräsch och ny inför BUSET :)

2008-04-20 @ 02:35:25
URL: http://ecobeauty.blogg.se/
Postat av: Alison

Förstår inte att hon aldrig lär sig...

2008-04-20 @ 03:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0