Conrad i Converse!

Har beställt Converse i offwhite från La Redoute, har ju länge funderat på det. Men oj så svårt det var att bestämma om jag skulle köpa höga eller låga...(grym beslutsångest) och ja, dagens ilandsproblem, jag skäms...
Vilket fördrar ni? Höga eller låga?
Jag beställde de höga..de är nog lite snyggare ändå...tror jag. Har haft höga tidigare, gröna och rosa på åttitalet. (yup, jag är äldre än vad man kanske kan tro när man läser mina inlägg ha,ha)

image142

Lauren Conrad i blå, låga converse, tillsammans med Audrina. Gillar Audrinas Velvet underground tröja.. (Bild från Posh 24)

Kommentarer
Postat av: Amour

Wow kan du inte länka in bilder på dina nya converse? Vilke webbshop såg du dem i? Haha älskar converce :) Har ett par i skinn som Joppe köpte till mig i julklapp...Haha. Du vet hur jag kan bli *peka på: VILL HA! Därmed Basta* Kul med kompisar som ställer upp när man inte har så mycket pengar. Och man får dessutom välja! * hahahah* :D

2008-04-20 @ 02:21:45
URL: http://ecobeauty.blogg.se/
Postat av: Alison

Köpte Conversen hos la redoute. Med 40% rabatt! Super..
Har ej fått dem än men bilder lär komma... hihi jag längtar. Visst är jag en tönt men jag tänker ofta på mina kommande favorit skor....

2008-04-20 @ 03:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0