Cykeltjuv!

Är jätteledsen och besviken just nu, min älskade vita men ack så trafikfarliga cykel har blivit stulen idag...
Och jag som är såå otroligt beroende av min cykel. Hur ska detta gå, en ny måste inhandlas illa kvickt (fasen vad jobbigt)
Upptäckte att den inte stod kvar när jag kom ut från jobbet och skulle cykla hem efter en lång arbetsdag..

Jättetrist faktiskt, men å andra sidan behövde jag i och för sig en ny cykel, min gamla var nämligen direkt livsfarlig....(försöker alltså se det från den positiva sidan, as always...)
 
Har ju förresten tidigare skrivit att jag funderat på att köpa en ny, mer funktionell klocka och igår gjorde jag slag i saken.
En rosa klocka i modellen St. Tropez från Jet Set inhandlades och jag är mycket nöjd med mitt köp kan jag säga. Fick tom en komplimang för den idag inne på Mac Donalds av tjejen i kassan (sånt gillas, komplimanger är kul)
Nu ska jag skumma lite bloggar med en kopp te i handen, mysigt och imorgon är det fredag....härliga fredag...

image141

Aldrig mera sen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0