Datanörd?

image312
Fin i fuchsia

Så har man satt sig framför datorn igen,  vaknade tidigt denna onsdagmorgon utan hjälp av någon väckarklocka. Har dock inte en så fin dator som på bilden att kladda ner text på. Denna rosa Mac väcker verkligen habebgär. Underbar färg, min favoritfärg då det kommer till prylar och inredning.

Det är förresten så skönt att vara pigg tidigt, men så går jag i och för sig också och lägger mig "tanttidigt" som jag brukar säga. Går oftast inte och lägger mig senare än elva på vardagar.

Kommentarer
Postat av: Linda

Verkligen fin färg på datorn! Skitsnygg! =) Hur ska du fira Valborg?

2008-04-30 @ 08:04:11
URL: http://www.lindafunde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0