En tanke till Engla!

Kanske fel forum att skriva detta i men skänk en tanka till lilla Engla, och alla andra barn som på olika vis far illa i vår värld som i bland kan vara så ofattbart grym...
Jag saknar ord. Svårt att förstå att något sådant kan hända. Svårt att greppa att det finns så känslokalla människor i vår värld som kan göra något sådant mot ett barn.
Kunde inte tända något ljus igår då jag var på jobb så därför skriver jag detta.
Detta inlägg passar kanske inte in bland all yta här på bloggen men jag hoppas att ni förstår att jag ville skriva detta.

Det viktiga är att inte glömma att det finns så mycket positivt i världen också..
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0