Föralltid 21!

Har varit inne och kikat lite på Forever 21s hemsida och gud vad mycket snyggt det fanns där. Men jag måste spara denna månad och då får jag nöja mig med att titta och inspireras.

En sådan här fin blus ihop med ett par jeans med lätt utsvända ben skulle jag vilja klä mig i idag..! Till det ett brunt skärp och söta mockaballerinaskor. Den lätta doften LightBlue från Dolce and Gabbana funkar fint till dena outfit. Perfekt!


image170  image171image174

image172image173

Alla plagg från Forever 21, förutom ballerinaskorna som kommer från Top Shop!
 

Kommentarer
Postat av: erajcii

den där parfymen, om jag minns rätt luktar lite citron. Min kompis mamma har den, och den luktar skitgott :)

2008-04-16 @ 17:06:33
URL: http://erajcii.blogg.se
Postat av: Alison

Helt rätt, basen består av siciliansk citron. Andra noter är äpple och ros. Perfekt vardagsdoft!

2008-04-17 @ 08:26:54
URL: http://alison.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0