Grillsöndag!

Satan i gatan vad härligt vårväder det har varit idag. Sommaren kommer nog i år också...
Idag har jag  köpt en ny, svart cykel och jag tog mig en liten premiärtur på den i det fina vädret.
Den var ganska billig faktiskt, runt tusenlappen på Biltema. Pojkvännen tror dock att den kommer rosta, vi får väl se....

Har invigt grillen ikväll. Grillade kotletter och till det hade vi grekisk sallad och tzatsiki. Supergott, men nu är jag rysligt mätt. Och ganska trött...

Min pizza med italiensk korv, grönsaker, vitlök och chili som jag åt ute igår var förresten även den riktigt god.
Se så smaskig den ser ut...

image159

Mums...

Samma outfit som igår. Här ser man dock halsbandet från Pilgrim och den nya klockan från Jet Set lite tydligare...

image163

Closeupbild tagen igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0