In i natten.......

Efter flitigt kokboks-och receptbilagsläsande nu under förmiddagen har jag fortfarande inte kommit fram till vad jag ska laga ikväll då min mamma kommer på besök. Det lutar åt ceasarsallad med kyckling men jag vet inte riktigt om det blir så uppskattat.
Att det blir chokladmousse toppad med hallon till efterrätt ha jag i alla fall bestämt. Skönt!

Det var verkligen jättetrevligt igår, men sådär tidigt kom jag väl inte hem direkt....
Annars tog vi det ganska lungt, även om det blev en drink eller två. Och lite vin. Och öl....

Kvällen inleddes med vegoburgare sedan vidare ut i natten till en musikbar...
Stället vi hamnade på hade ett ganska torftigt drinkutbud (inga moijitos eller srawberry daqueri här inte) men desto bättre musik. Och det är det viktigaste. Tycker jag.

image209

Vego på Viggos...

image210

Musik på Mods....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0