Indisk mat!

Har just käkat indiskt (tandoorikyckling med raijta) hemma hos min mamma, vilket jag beställde från en restaurang i stan. Himla gott. Ett glas rödvin slank också ner. Brukar inte lyxa till det så här en vardag men min mamma ville fira att jag fått nytt jobb! Själv är jag glad och nervös....
Passar på att äta indiskt nu när min pojkvän är i Finland, han tål det nämligen inte indisk mat efter att ha blivit rejält dålig av det en gång...!Lite tråkigt eftersom jag älskar det...

Nu ska jag läsa lite i Marie Claires aprilnummer, i vilket man fick denna praktiska shoppingväska! Visst är den fin?
"Plastic ain´t my bag" står det på den. Påminner mig att jag borde handla mer miljövänligt....

image139 Oj, vad jag posar här då....

Kommentarer
Postat av: Nathalieviktoriasmode

Indiskt är gott! :)

2008-04-10 @ 17:59:24
URL: http://nathalieviktoriasmode

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0