Kjol efterlyses!

Ja, min garderob är verkligen i stort behov av en kjol. Passade därför på att kolla lite efter en passande igår då jag var i Köpenhamn för att införskaffa ett danskt Cpr nr ( vilket man måste ha då man ska jobba i Danmark).
Det var dock ingen kjol som fick följa med hem, antingen var de för korta, hade fel färg eller så var de helt enkelt  för dyra.
Annars har jag inte direkt några specifka önskemål om hur den ska se ut bara den inte är alltför lång. Eller kort..
Har letat länge nu. Sen i höstas. Börjar tröttna. Ser ju så fina kjolar på folk som springer runt i på stan. Varför kan inte jag hitta någon...?

Den här från Top Shop hade kanske varit något... (bara den inte är lika kort som den jag provade på Hm igår)
            
Vill ha: volangimage264
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0