Lite drinkar ikväll kanske?

Ja, jag är faktsikt ganska upplagd för en liten utgång ikväll måste jag säga. Ska bli jättekul att träffa min tjejkompis och snacka lite över en drink. Brukar vara så trevligt. Blir nog dock ganska lungt, vilket är bra då jag har en begynnande förkylning att tänka på. Måste ju dessutom spara så här innan löning..
Det är även skönt att vara pigg dagen efter. Då ska nämligen pojkvännen och jag bjuda hem min mamma på middag. Jag är kock. Måste alltså vara relativt pigg om såsen inte ska koka över och köttet brännas...
Vet inte vad jag ska laga än, får väl spendera lördagsförmiddagen med kokboksläsande i soffan....

image204Kanske man ska unna sig en sådan här Strawberrydaqueri ikväll, så supergod och fräsch, nästan som en liten efterrätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0