Måndagens outfit!

image194 Fröken velig...

Är eftermiddagstrött och ska snart cykla iväg till jobbet.
På mig idag sitter en ljusgrå tunika från Hm, kofta från JC samt svarta jeans från Miss Sixty. Stövlar från Nilsson.

Ringde nyss till HM för att beställa en svart kjol, men fick besked om att den var slut, vilket faktiskt gör att jag vill ha den ännu mer. Billig var den också, men jag hade nog funderat för länge. Damn!
Skulle även beställa ett vitt linne men det var också det var slutsålt, så jag beställde samma linne i svart istället, men är osäker om det blir lika snyggt....
Hade funderat några veckor och det var tydligen för länge, är inte någon impulsköpare direkt utan kan alltså vela ett tag innan jag bestämmer mig för att slå till. Idag var det till min nackdel, andra gånger kan det vara bra. Man undviker ju att köpa sådant man inte behöver eller inte riktigt vill ha.

Jag utgår från min garderob och ser att den verkligen saknar ett vitt linne. Och en kjol. Men det blev inte från Hm. Denna gång. Kanske från någonannanstans..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0