Måndagsmode!

image127

Det var fasen betydligt kallare idag än vad jag först trodde imorse då jag kollade ut genom fönstret, det såg ju så soligt och varmt ut. Suck, får väl bara acceptera att våren inte verkar vilja komma än på ett tag. Så jag har frusigt och huttrat på stan idag! Värmt mig med en skållhet latte från Subway..
Var ändå rätt så påbylsad faktiskt. Men vinterjacka, halsduk, kofta och tumvantar hjälpte minsann inte för att hålla värmen idag.

Här inne i arbetsrummet framför datorn är det som tur är varmt och mysigt...

På mig idag har jag min asfaltgrå americanapparelklänning och över det en gråmelerad tunika från HM.
Stövlarna är från Håkansson och väskan kommer från Estee Lauder och rymmer hur mycket som helst (perfekt för en som alltid bär med sig tusen saker i väskan).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0