New York, New York!

image191

Längtar till denna underbara stad, vilken ständigt sjuder av liv och rörelse.
Var otroligt länge sedan jag var där senast men har längtat dit sen dess. Människorna, pulsen och energin gör det faktiskt värt att spendera många ,sega timmar på ett plan över Atlanten. Snart drar jag dit....
På den härliga bloggen Sophie and the city   finns bla. lite tips på hotell i New York och så...
Snygg stil har hon förresten också...Kika in på bloggen och kolla själva.

image199 Mycket party, mode och New York..

Ska nu kolla på ett inspelat avsnitt av Grannfejden. Undrar egentligen hur fasen de får folk att ställa upp i sådana program, jag skulle verkligen inte vilja fläka ut mitt liv på det viset, bloggen får räcka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0