Vårdag på stan!

Strålande sol, friska vårvindar och en glass i handen. Solglasögon på näsan. Ballerinaskor på fötterna. Latte på uteservering. Oj, vad jag längtar. Men än är det för kallt. För mig.

Här har jag i alla fall satt ihop en passande outfit för en sådan vårdag på stan.

 image92                     image91      image93 
image94                 image95          image128


Alla plaggen samt skorna kommer från Top Shop. Den söta hallonrosa väskan är från Marc Jacobs...
Eftersom oufiten är så stilren i övrigt tyckte jag att väskan var en välbehövlig färgklick..
Den härliga doften Envy me från Gucci sprutas på handleden, jag återkommer till denna parfym varje vår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0