Bröllop till helgen..




Perfekt bröllopsdoft. Blommig utan att vara påträngande

Letade klänning till ett bröllop idag som jag ska på i helgen, men oj så svårt det är.
Hittade verkligen ingenting alls jag tyckte passade. Eller ens tyckte om. Nej, det får nog bli den klänningen jag hade på det bröllop jag var på senast, dvs förra hösten. Då bar jag en bronsfärgad axelbandslös fodralklänning.
Det där med axelbandslösklänning är dock en lite jobbig historia då den (ialla fall) på mig dessvärre har en tendens att glida ner på de mest opassande tillfällena, som tex. då man kramar bruden... (hmmm...men det finns väl dock någon slags tejp som kan hålla den uppe??)
Kom hem från affärnen med ett par jeans från ACNE istället. Så långt ifrån bröllopskläder man kan komma. Ja, så det kan gå....Men jeans kan man ju som bekant inte ha för många av.


Idag har jag på sprutat Envy me från Gucci (pudrig och fräsch) på handleden. Bara så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0