Allt är gratis....


Grogg, godis och goda chips...

Helgen har varit alldeles, alldeles underbar, så bra blev den att det faktiskt inte gör så värst mycket att det är tråkmåndag igen.
I lördags blev jag firad ute på en mysig restaurang i Malmö av två fina vänner. Var först inte så sugen på att åka in till Malmö då jag inte har ett ruttet öre kvar denna månad men det blev helt galet bra. Vi blev bjudana. På rubbet, en nota på över 1000 kronor. Av restaurangen. Det var en konsert vägg i vägg och ljudet var lite högt, inte så det störde men det var HÖGT.  Vilket man dock snabbt glömde bort. Så lätt var det faktsik att glömma bort musiken att jag gjorde bort mig inför kyparen..
Då mina vänner var ute för att röka kom kyparen fram till bordet och sa "ja, nu blev det lite tystare här" och jag sa, "ja, nu är jag själv här.".Hehe lite trögfattad. Det var ju musiken som hade tystnat vilket jag inte hade noterat...
Kvällen fortsatte i sparsamhetens tecken. Vi gick hem och drack goda drinkar och lyssnade på Utube och Spotify.
Bilderna på mig blev såå mörka så det är inte ens lönt att lägga upp dem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0