Home alone..



Har varit ute och käkat med min mamma ikväll. Igår var det jobbjulfest. Oväntat kul. Tänkte gå hem vid tio. Kom hem halv två. Ja, så kan det gå..
E ensam hemma nu. Pojkvännen är i Blekinge.Så nu kan lyssna på vad jag vill nu. Härligt. Ändå åker hörlörarna på. För att skona grannarna. Eller kanske av gammal vana.
Lyssnat på Leonard Cohen.  Överdoserat  The Hills. Tagit outfitbild. Men det är tom och tyst. Men mysigt ändå.
Imorgon blir det SATCkväll. Och indisk mat med Maia. 

Outfit ikväll
: Svart Soaked in luxuryklänning, lila kofta från HM. Läderskärp från HM.
Parfym ikväll: Daisy Marc jacobs.


Kommentarer
Postat av: Maia

Det ska bli riktigt roligt ikväll! Jag ska se till att sova ett par timmar efter jobbet så att jag är pigg när vi ses!

2008-12-20 @ 10:32:27
URL: http://honeycoatedgingerbread.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0