Helgens..


Lördagens tokgoda tapasbord..

Supersuddig outfitbild, förstår inte ens varför jag bemödar mig med att lägga upp den


Indisk mat är bäst. På Masala house..


Glögg värmde gott i kylan söndagen den första advent..

I helgen har det i blivit så värst mycket bloggande, smäller därför upp alla bilderna från mobilkameran på en och samma gång. Medan pastan kokar på spisen.

I lördags åts det tapas, supergoda sådana. Den friterade bläckfisken med tillhörande aiolisås var helt klart bäst. En av rätterna (ost inlindad i parmaskinka) åkte dock direkt  tillbaka till köket igen . Blev rekommenderad den men den smakade getost (viket de lovade att den inte skulle göra).
Söndagen gick i hettans tecken. Stark mat på favoritindiern, Masala House  där jag trivs som allra bäst bland heta grytor flammor från spisen. Sen blev det varm glögg på stortorget som sig bör första advent. Jag blev bjuden. Vilken lyx.

Kommentarer
Postat av: Maia

När var det nu vi sa att vi skulle ha vår sex and the city-kväll? Det händer så mycket nu så jag blir alldeles förvirrad över vad som händer när!

2008-12-01 @ 18:04:03
URL: http://pincushion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0