Ballerinaberoende!




image32

Leopardmönster(Din sko)Svart(HMSilver(Lindex)Svart siden(Din skoGuld(HM)

Vaknade ganska tidigt idag, redan vid kvart i sex faktiskt, vilket är ovanligt för mig då jag ofta jobbar kväll. Men konstigt nog kände jag mig riktigt utvilad, pigg och fräsch och gick upp och åt lite frukost. 

Har blivit riktigt bloggberoende den senaste tiden och sitter och fixar och trixar så fort jag kommer åt..ha, ha.
Inte trodde jag att jag skulle bli en datanörd med fyrkantiga ögon, jag har ju i och för alltid älskat att skriva men...

Hur mycket jag än älskar highheels för en utekväll så är ändå ballerinan den absoluta skofavoriten. Dessa söta, sköna och enkla skor kommer definitivt att sitta på mina fötter även denna vår och sommar. Än är det ju tyvärr lite för kallt (trots att det snart är april) men ballarinatiden kommer i år också, jag lovar.
Funderar även på att köpa ett par vita converse att alternera med på vardagarna, men vet inte riktigt om det är jag, även om jag fövisso tycker de är jättefina och praktiska (t.ex. att spinga runt på stan i).

Ballerinaskorna i min samling kommer alla från de stora kedjorna och är med andra ord budgetballerinaskor.


Kommentarer
Postat av: Amour

Jag har också dom från LINDEX :D *hahaha*

2008-04-20 @ 02:22:25
URL: http://ecobeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0