Gårdagens outfit!

Har precis gjort en smoothie av hallon och banan i mixern. Det blev verkligen supergott, faktiskt mycket godare än godis.
Jag älskar smoothies och dricker helst en varje dag. Brukar dock köpa dem istället för att göra dem själv men det ska bli ändring på det nu, det är ju så enkelt och dessutom mycket godare när man gör dem själv! 

Jag bjuder här på gårdagens outfitbild, jag var helt enkelt  alltför trött för att lägga upp en bild då jag kom hem igårkväll och prioriterade sängen istället.

Klänningen kommer från Gina Tricot och är egentligen en topp ihopsydd med en kjol med hög midja. Halsbandet kommer från Pilgrim.


image57

Kommentarer
Postat av: Soha

Supersnyggt :)

2008-03-29 @ 19:20:16
URL: http://sohaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0