Hjälp, en hantverkare!

Usch, det är hantverkare här och jobbar i lägenheten nu och jag som känner mig totalsunkig. Har dessutom lagt tvätt i tvättmaskinen i badrummet (där de såklart ska vara och arbeta). Jobbigt, jobbigt... ..Jag hatar verkligen att helt yrvaken och rufsig behöva öppna dörren för helt okända människor på morgonkvisten (hjäälp!).
Jag visste nämligen inte att de skulle komma idag  (pokvännen hade såklart glömt att tala om det...grrrrr).


Ska senare idag ut en runda på stan innan jobbet (i snöhelvetet) och kolla efter en ny klocka. Mina klockbatterier dog igår och jag hade som jag skrev igår faktiskt planer på att köpa en ny ändå. Hmm, det måste vara ett tecken att jag ska göra det, eller hur?


Usch, jag känner mig så begränsad nu i och med att hantverkarna är här, men får väl mysa vidare ett tag framför datorn och försöka förtränga att några okända män står och jobbar i badrummet bara en halvmeter från mig. Skönt att i alla fall vara inne i värmen (jag försöker alltid se det positiva ha, ha)


Denna bild på Sara jessica Parker (aka Carrie Bradshaw) får mig verkligen att längta till SATC filmen (som för övrigt har Sverigepremiär den 20 juni)....

image19


Kommentarer
Postat av: Maria

God Morgon! Är allt bra med dig idag?

2008-03-26 @ 09:30:06
URL: http://mariapettersson.blogg.se
Postat av: Anonym

hej :) vad tycker du om designen i min blogg? jag vill ha åsikter :)

2008-03-26 @ 09:31:37
URL: http://emeliewragne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0