Jag idag!

image10

Ja, då var man alltså tillbaka på Blogg.se se igen. Har sedan december haft min blogg på Fashionblogg.se stället men kände nu att jag ville återgå hit där det hela faktiskt började, det var nämligen här som jag startade min allra första blogg.

Solen lyser för en gångs skull idag, som ju sig bör på våren men det är svinkallt. Fördelen med det är ju dock att man blir sådär extra pigg i knoppen då det är kallt..Trotsar dock kylan och klär mig i klänning idag.

Dagens outfit går helt i svart, favoritfärgen framför andra. Bilden togs igårkväll men klänningen får hänga med ett varv  till.

Den svarta klänningen med u-urringning i ryggen kommer från Gina Tricot och är faktiskt en väldigt bra kopia av de populära American apparelklänningarna. Ginas kopior är såklart inte riktigt lika välgjorda som originalen från AA men de sitter bra, är kanonbekväma och billiga samt finns i flera härliga färger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0