Lila GinaTricot klänning!

                                                               
                                                                   image11
                                                                   Lite skrynklig kanske...?

Lägger här upp en bild på mig i min lila Gina Tricotklänning. Har ju denna klänning även i svart och jag älskar verkligen detta eleganta, sexiga fodral. Den kommer säkerligen bli vårens och sommarens stora favorit! Har faktiskt även en American Apparelkläning men konstigt nog är Gina klänningen av bättre kvalitet och har bättre passform. Skulle faktiskt vilja ha den i ännu fler färger och det kan man ju kanske unna sig då den bara kostar 129 pix.
På armen hänger en svart Longchampsväska och de grå mockastövlarna med drapering kommer från Don and Donna!

Just nu är jag supermätt  (efter påskbordrester och smågodis) och ska därför slappa framför ett avsnitt av The Hills. Väldigt ytligt, väldigt mycket mode, väldigt mycket drama!

image154


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0