Middag direkt efter jobbet!

image25          image27                                 
                   image33

image28                    image29


Så här skulle jag gärna klä mig inför en middag efter jobbet. Den blommiga, våriga blusen passar finfint till lite lätt utsvängda, mörkblå jeans och de svarta slingbacksen med platå ger outfiten en glamourös touch. Den puderrosa clutchen blir pricken över i. På mig sputar jag Prada Tendre, en lätt men ändå lite kryddig doft med inslag av bla. citrus, mandarin, patchouli och vanilj.


Det fina med denna outfit är att den fungerar bra även på jobbet under dagen så att man slipper åka hem för klädesombyte senare. En finstickad kofta över blusen tonar ner outfiten dagtid och skorna kan man ha med till jobbet för ombyte, såvida man inte känner för att trippa omkring i highheels under arbetstid.
Plaggen har jag valt ut från Top Shops vårkollektion!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0