Dumb blond?

Passar nog ganska bra att vara blond ändå..skulle köpa youghurt att blanda tzatszki med häromdagen och när jag kom hem med youghurten undrar pojkvännen (som ser att kartongen har röda kanter) om jag har köpt jordgubbsyoughurt? Jag säger att jag har det (det hade jag inte) och att det väl går lika bra att använda jordgubbsyoughurt  att blanda tzatziki med (uörrk är min spontana tanke)
Men han går på det. Amazing! Ha, ha antingen så är jag en riktigt bra skådespelare. Eller dum blondin på riktigt...
Men när allt kommer omkring så är det ju bara en hårfärg men man blir nog betraktad som lite vimsigare som blond. Tror jag.

image338

Heidi Montage, dum blondin? Eller inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0