Tanttidigt...

Lång dag idag. Efter jobbet stack jag till banken i Köpenhamn för att skriva under papprena till mitt nya, danska bankkort. Och snart blir det sängen. Lägger ju mig faktiskt tanttidigt. Oftast redan klockan tio. Men så ska jag ju också upp vid fem snåret.

Det är så mycket nytt på jobbet så det snurrar i mitt lilla huvud. Förutom alla nya dataprogram så kan ju även danskan vara lite knepig ibland. Tex. halv fjärs... vad i herrans namn betyder det nu igen....

Nä nu ska jag softa lite framför datorn och drömma om kjolen som jag aldrig hittar. Var på kjoljakt (igen) förra veckan men hittade såklart ingen. Man hittar nämligen sällan någonting då man letar. Jag ska sluta leta.

image359

Denna kjol från Top Shop var ganska snygg. Men bara ganska..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0