Chict hos chicy..


Denna var såå söt och vintrig. Gillar även att den faller ner över axlarna


Basic men superfin en vardag.

Hittar så jäkla mycket sköna klänningar hos Chicy Fashion shop just nu (därav den lite lätt töntiga rubriken).
Men eftersom det snart är jul, vilket ju innebär julklappsinköp, får man väl hålla hårt i stålarna så att man kan köpa presenter till alla. Ska inte vara ute sååå sent som förra året. Då jäktade jag runt på självaste julafton. Jag brukar förvisso alltid ge mig ut en liten sväng på julafton, det är så stämningsfullt och lungt och har blivit en traditon, men bara för att köpa lite extra småsaker som marsipangrisar och så (som ju helst vara färska)

Kommentarer
Postat av: Maia

Den översta var verkligen helt fantastisk!



Förresten, den där killen jag har träffat lite börjar bli aningen irriterande. Jag har ju gått en del efter vad du har sagt när det gäller honom, så nu undrar jag om du fortfarande anser samma sak som tidigare ;-)?

2008-11-28 @ 13:38:10
URL: http://pincushion.blogg.se/
Postat av: Maia

Tjaa, jag vill inte ha ett förhållande med honom i alla fall det är han alldele för krånglig för, men jag vill heller inte bara bli ignorerad heller för i så fall blir jag förbannad. Jag antar att jag nu mest bara vill veta vad han håller på med för han gör mig mest bara sjukt trött.

2008-11-28 @ 20:44:30
URL: http://pincushion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0