Dagens..





Ja, jag vet, jag envisas verkligen med de där Gina Tricotklänningarna med polokrage. Men faktum är att det är ett basplagg i min garderob, vilket passar bra både till helg och vardag. Gillar klänningar(bekvämt) och polokrage(varmt), alltså är detta en perfekt kombination..
Över har jag en gammal kofta från Gina som ej är i acryl. Tycker annars att Gina Tricot tyvärr alltför ofta blandar i acryl i sina koftor. Usch det gillas inte. Av mig i alla fall. Stövlarna är från Din sko och bältet är ett gammalt från HM. Se där, budget hela vägen. Som vanligt skulle man kunna säga..

Passade förresten på att ta outfitbilden då jag provade en tricotkjol på JC. Det blev inget köp..

Nä, nu hinner jag inte sitta här längre, iväg till jobbet var det...

Kommentarer
Postat av: Fredrik *Frisören

snyggt.. Vad gillar du för plattång?

2008-11-12 @ 19:28:49
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: L

snyggt!

2008-11-13 @ 23:47:06
URL: http://www.metrobloggen.se/leea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0