Den blomstertid nu...


Blommor känns kul igen..Men mest saknar jag de verkliga ute i naturen..

Blommönster var ju superhajpat i sommras, men jag skaffade trots det inte ett ända blommit plagg (förutom en schal).
Nyligen såg jag denna klänning hos Fahrmans mode och jag älskar den. Kanske inte så mycket just för blommönstret men jag gillar verkligen att den är axelbandslös. Men det bästa är ändå att den finns på HM. För 249 pix. Wow. It´s a must have.. Det tyckte viss bla. Nicky Hilton också..

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh, visst är den snygg!! Jag skulle gärna köpt den för att liva upp i höstmörkret, emn fortfarande lite trött på blommor...

2008-11-13 @ 15:49:00
URL: http://coffeechic.blogg.se/
Postat av: diana

Vill du bli årets blogg 2008 i Dianas blogg och förutom äran att vinna den titeln få fler besökare plus de 6 senaste nr av populära modemagasin?



Delta då i denna tävling!

2008-11-13 @ 17:20:53
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0