Hos den lille rike..

I Paris var jag på många bra restauranger, men den allra bästa var ändå Au Petit riche, vilket betyder hos den lille rike..Från början egentligen en arbetarrestaurang, trots namnet. Nu besöks den dock ofta av kändisar. Jättefin inredning och otroligt god, omsorsfullt lagad mat. Mitt ankbröst med bönor var ljuvligt och den tillhörande Foisgrasen smälte i munnen. Har dock hört att framställningen av Fois gras tyvärr är allt annat än trevlig så det var nog sista gången jag åt det.. suck..
Den fina lilla otfitbilden togs på restaurangens toalett. Flott...


På mig har jag ett nattlinne från HM, nää det är en klänning men det ser f-n ut som ett nattlinne


Au petit Riche på rue Le Peletier 25..


Min ljuvliga mat..

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0