Nu är det jul igen?


Nice balls..hehe

Nja, som tur är inte riktigt ännu, men jag har redan hunnit äta både lussekatter och pepparkakor och fått inbjudan till jobbets julfest. Men glögg ska jag banne mig vänta med till snön faller, eller åtminståne till december. Den där julstämningen har ännu inte infunnit sig. Det är alltför tidigt. Var det föresten inte sommar percis?

I Paris då jag var där var julstöket redan i full gång. I början på november...
Måste säga att jag verkligen gillar de lila och fuchiajulgranskulorna som häger i den stora granen på varuhuset Au Printems, sådana kulor hänger jag gärna i granen. I jul!

Kommentarer
Postat av: Karin

det är väl ändå ett par veckor kvar till jul? bara november ju

2008-11-21 @ 09:56:20
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0