Sökare..


Softa tider i soffan i lördags. Idag blir det stenhårt jobbsökande..

Nä, nu ska jag verkligen ta tag i mitt jobbsökande. Har ju varit alldeles för bekväm den senaste tiden, sökt alldeles för lite jobb, kanske eftersom jag redan har ett jobb. Men jag känner mig peppad nu, nu, idag, ska jag ta tag i det, vad annat kan man göra efter en trevlig helg med trevliga vänner. Lördagens tjejmiddag blev lyckad som vanligt. Här sitter jag i soffan och kollar på något på datorn. Det är nog någon låt som ska väljas...

Brukar alltid ta det lite lugnt innan jobbet, kolla lite bloggar, blogga, maila...Men jäklar vad jag ska söka jobb idag. Så är det bara. Så måste det vara. Ska inte än en gång prioritera bort det viktigaste. Det jobbigast är bara att komma igång..suck..

Kommentarer
Postat av: Emmeline

Hoppas du hittar nåt jobb.

2008-11-17 @ 13:54:12
URL: http://metrobloggen.se/fashionbyme
Postat av: Amanda

Ha en bra kväll :)

2008-11-17 @ 18:18:58
URL: http://amanddaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0