Fusk funkar fint..


 Funkar fusk för Stella Mc cartney funkar det för mig. Såklart. Denna fuskväst
kommer från BikBok..

En väsk i fuskpäls har jag tänkt köpa. Många gånger. Men det har inte blivit av. Kanske detta år. Värmande. Och snyggt under vinterjacken för en frusen en som mig.
Såg (2004) en bild på Sienna Miller då hon hade pälsväst och Uggs vilken gav mig inspiration men jag kan tyvärr inte hitta bilden nu..
Denna pälsväst i fusk kommer förresten från Bik Bok och skulle matchas med en tight poloklänning under. Och lacktights. Även om vissa kanske säger att det var såååå förra året. Kan komma på många fler användbara kombinationer då den får fungera som ett värmande koftsubstitut.

Kommentarer
Postat av: bitte

snyggt skulle gärna bära pläsväst men måste vara fusk

2008-10-01 @ 15:56:15
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: mandan

snygg:)



Att få lite extra pengar i fickan sitter väl aldrig fel, bara genom att enkelt bli medlem här kan du få gratis pengar. Klicka här och bli medlem du med:

http://pengargratis.se/?r=2041

2008-10-01 @ 22:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0