Jag, en fegis...

Kappan som jag beställde från ELLOS kom igår. Är alltid lite skeptisk då jag beställer per postorder då chansen att prova innan köp är obefintlig. Jag därför slog därför till på en i klassiskt svart, tänkte att det var mer gångbart än en i rosa. Dessutom stickr man inte ut lika mycket. Men det är klart, kappan är så mycket finare i rosa. Har ju sett den på min kompis Maia. Det är faktiskt nästan den underbara färgen som gör själva kappan.Här har jag allt varit lite feg. Men den sitter ok, har lagom längd och är en sådan klassisk kappa som jag letat runt i butikerna efter men inte hittat.
Här gör bilden verkligen inte kappan någon rättvisa..Ångrar mig faktiskt lite nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0