Järnvägsstationshak?




Le Train bleu på Gare de Lyon...

I den här vackra, kulturskyddade miljön hade jag gärna dinerat. Lite för dyrt dock. Men det är inte omöjligt att jag slinker in här för ett glas vitt nästa vecka då jag är i Paris. Fyller faktiskt jämnt. Restaurangen ligger på Gare de Lyon och är väl knappast det vanliga järnvägsstationshaket om man säger så.


Fortfarande sängliggande har jag  sysselssatt mig med att söka lite nya jobb. Lyssnat på cash och kollat runt på olika restauranghemsidor. Mys. Jag älskar att äta ute. Här hemma I Sverige blir det ofta restaurangbesök men då blir det oftast ett traditionsenligt fredagsbesök på sportbaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0