Halv åtta hos mig..



Full rulle för Moss, fortfarande en partyprinsessa. För mig blir det dock lugn (?) tjejmiddag ikväll.
Det finns förresten en fuskpäls som påminner om denna Kates beiga på HM. Den ser ni i inlägget under..

Förutom att betala en Parisresa, jobba och städa ska jag idag även fixa lite grejor till en liten tjejmiddag jag ska ha ikväll klockan halv åtta. Såg förresten i tidningen att det visst fanns ett matprogram som heter "Halv åtta hos mig", har dock aldrig sett det så insiprationen är inte hämtad därifrån.
Ska bli mysigt, trevligt och gott.

På menyn står vegotacos med salsa och gräddfil och jag hade tänkt att göra strawberrydaquri som fördrink, min absoluta favoritdrink. Har hittat drinkmix..
Tänkte även köpa lite grönsaker, t.ex minimorötter, rädisor, gurka och blomkål att dippa, istället för de sedvanliga chipsen och ostbågarna, vilket såklart också är gott. Men för en som ätit hamburgare typ hela veckan så är jag verkligen sugen på grönsaker i stora lass.

Ja ,jag vet, det var ett jädra tjat om de där fuskpälsarna på min blogg. Som det är nu är det ju ett inlägg per dag, hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0