Omslag med många rätt..


Sällan skådat så sött omslag..

Rutigt, vit kanin och Drew pryder POPS omslag. Så sött och fint. 
I tidningsvärlden talas det ju ofta om vilka omslag som fått särkilt höga föräljningssiffror men jag har faktiskt ganska svårt att förstå hela den diskussion att det är omslaget som säljer tidningen. Ofta bestämmer jag i förväg vilken tidning jag skall köpa eller så tjuvkikar jag lite diskret i tidningen...Verkar innehållet kasst blir det heller inte den tidningen. Vissa tidningar använder helst tex blonda modeller eftersom de menar att det säljer bättre.. Vad hände med innehållet..?Bryr sig ingen om vad det faktiskt står i tidningen? Vilka reportage som finns med ?Jag kan dock förstå att en skådespelerska kan sälja en tidning då det ju ofta finns ett reportage/intervju inuti tidningen.
Fast detta hade jag nästan kunnat köpa enkom för det fina omslaget.

Kommentarer
Postat av: Fru Frost

Håller med...supersnyggt omslag =0)

2008-10-29 @ 15:43:30
URL: http://frufrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0