Today I was wearing this.



Ja, var tror ni att man hittar mig om jag har någon tid över. Jo på ett provrum på Gina Tricot. Kläderna är dock mina egna gamla paltor. Den stickad klänningen är en favorit från HM. Koftan är Åhlens och den är faktiskt ganska lång vilket inte syns överhuvudtaget på bilden. Den virkade schalen är från Indiska. Halsbandet är Pilgrim.

Om ni tittar riktigt noooga på bilden så ser ni även en pälsväst. Gina har nu fått in en i lite kortare modell. Jag gillar min långa och anväder den flitigt under jackan. Frusna jag. Men den korta fick också följa med hem.Så nu har jag två men jag bär dem varje dag så de lär nog bli utslitna..Inga problem med det alltså..
Men det finns faktiskt ett problem...tänk om folk tror att jag har ÄKTA PÄLS, att jag förespråkar pälsindustrin. Det gör mig äcklad. Och rädd. Men jag måste säga att ett praktiskare plagg har jag ej ägt. Nu slipper jag ju michilinarmar under jackan pga av tjocka koftor samtidigt som jag håller mig varm. Perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0