På med pälsen..


Gammal bild på Sienna och hennes fina pälsväst. Som jag hoppas är fusk..
Det är ju gruvligt onödigt att bära äkta..

Denna pälsväst som Sienna bär på denna bild är jättefin och har en perfekt nyans. Övriga outfiten får dock inte full pott.
Har sovit mycket och länge idag. Det tar på krafterna att åka till Köpenhamn. Särskilt om man dricker öl. Vi kom dock inte hem sådär gruvligt sent, vi var faktiskt hemma innan tolv. Dessvärre lyckades jag ändå somna med sminket på. A big nono..


Kommentarer
Postat av: Maia

Den ser verkligen grymt skönt ut!

Jag kämpar på med att kurera mig, lite svårt när man samtidigt jobbar, men jag har inte riktigt råd att vara hemma. Är dock ganska säker på att jag kommer vara pigg och kry till på Lördag =)

2008-10-13 @ 10:23:35
URL: http://pincushion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0