BRUKAR DU..?

BRUKAR DU:

Titta på dig själv i spegeln:
Ganska ofta, har alltid gjort. Var en riktig spegelapa då jag var yngre. Inte för att jag tycker jag är snygg eller så, det är nog mest en vana/ovana..
Gnälla: Nja, ibland kanske..
Skrika: Är ganska beskedlig av mig fakiskt.
Sova: Mycket och gärna. Somnar på fem röda..
Skada dig själv med flit: Absolut inte. Jag tycker om och respekterar mig själv.
Ta mediciner du inte borde ta: Nej gillar inte ens att ta en huvudvärkstablett.
Vilja dö: Nej absolut inte..
Drömma mardrömmar: Otroligt sällan som tur är..
Drömma sexdrömmar: sällan
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Nej, varför försöka? Då ÄR man ju inte annorlunda..
Klä dig i svart: Svart och jag är ett gammalt troget par..
Gå till kyrkan: Nej, men gillar att besöka kyrkor för doften,stämningen och historien.
Gå i skolan: Nej jag jobbar.
Röka: Sällan, mest om jag följer med en rökare som ska ut för att röka och inte har något bättre för mig
Ljuga: Nån vit lögn kan det nog bli
Hata folk: Nja, kanske för någon sekund men jag är en förlåtande person..
Lita på folk: Ja, vissa kan man lita på. Men inte alla tyvärr...

HUR:

Går du: i snabb takt, småspringer nästan alltid även om jag inte har brottom...
Fördriver du tiden: Känner inte att jag behöver fördriva tiden, men jag bloggar och läser gärna bloggar då jag har lite extra ledig tid.
Mycket pengar har du: Så att jag klarar mig och lite till.
Tjänar du pengar: tjänar inte så bra som jag förtjänar..
Ofta diskar du: ibland
Ofta städar du: alltför sällan.
Många stör du dig på: någon enstaka kanske..
Ofta träffar du din familj: Mamma ofta. Pappa sällan. Trots att han bara bor fem minuter härifrån..

VEM:
Vill du slå: Ingen. Såklart.
Kysste dig sist: pojkvännen
Vill du kittla: pojkvännen, jag ska nog ge igen...hehe
Kramade du sist: pojkvännen
Vill du vara som: Mig själv. Eller kanske som Paris Hilton??(skämt)
Vill du bli galet full med: alla som är trevliga.
Gjorde dig riktigt glad senast: pojkvännen.
Fick du sms från senast: M
Ringde dig senast: pojkvännen


TROR DU:

Att du kommer bli något: Det tror jag nog. Bara jag inte var så bekväm av mig..
På gud: ja
På rymdvarelser: nja, men liv i rymden finns säkerligen, kanske finns där modebloggare???
Att folk tycker om dig: Det kan man ju hoppas..
På ett liv efter detta: Ja
Att fiskar kan tänka: nja
Att du kommer leva länge: Det hoppas jag

2008-10-03 @ 14:18:15 Strunt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maia

Hehe, du glömde ta bort det jag svarat på frågan om vem du skrek på senast ;-) Jag brukar också glömma att ta bort det gammla svaret ibland, så ser det helt skumt ut..



Och ja, jag kan träffas den Lördagen! ÄNTLIGEN har vi hittat en dag då vi båda har tid!!!



Och om gratisgrogg-sidan hade varit en riktig så är det definitivt den enda som jag skulle registrera mig på!



kram

2008-10-07 @ 10:33:16
URL: http://pincushion.blogg.se/
Postat av: Maia

Ska bli jättekul! Vi kan ju höras när det börjar närma sig och bestämma tid och sånt =)

2008-10-07 @ 10:56:19
URL: http://pincushion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0