Utan mitt kontokort..

Mitt Mastercard har varit i Australien. Och shoppat. För över 10 000. Utan mig. Ja, jag har råkat ut för kontokortbedrägeri.
Skulle betala mitt frisör besök och hade inga pengar på kortet. Helt tomt. Finito. No cash. Köp medges ej. Panik! Men min bank har ordnat det. Nu. 
Banken hade upptäckt ett misstänkt köp på Safeway i Australien med mitt kort och reserverat köpet, eftersom jag bara någon timme innan använt kortet i Sverige och omöjligt kunde vara i Australien... Älskade bank. Tack Nordea!!!
Snart blir det middag ute. Det kan jag behöva efter denna dagen kan jag säga.



Höga, gamla favoritstövlar funkar fint i höstrusket idag..


Kommentarer
Postat av: Maia

FY vad obehagligt! Skönt att det ordnade sig i alla fall, har ni någon aning om vem det kan ha varit?

2008-10-04 @ 09:01:35
URL: http://pincushion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0