Down the pub..

Nja, inte idag men väl igår kväll. Föjlde med pojkvännen och hans vänner på afterwork och drack lite öl. Och åt nachos med köttfärs och dipp. Jag gillar förresten  mörk öl, ju mörkare desto bättre, inte sådär typiskt tjejigt kanske?
Annars drickare jag helst vin då jag går ut och äter. Kvällen blev riktigt trevlig och avslutades i lagom tid vid tiosnåret..

Idag ska jag hämta ut två plagg från HM som jag beställt, en puderrosa och en svart top. Plaggen har äntligen kommit. Har faktiskt väntat i en evighet nu, beställde nämligen redan i mitten av augusti. Först kom paktet bort i posten, sen beställde jag en gång till och då var ett av plaggen som jag skulle ha restat. Så nu får jag snällt vänta ytterligare några veckor på den fina långkoftan...


Puderrosa top

Denna härliga långkofta vill jag bära med upprullade ärmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0