Idag:mobiljakt..



Lila läckerhet.

Känner härligt höstpirr idag, Luften är hög, klar och kall och solen lyser. Ligger här ochmyser och knapprar på en liten ASUS dator, perfekt att ha med sig i sängen. Ska snart ge mig iväg för att köpa en ny mobil.
Denna walkmantelefon från Sony Ericsson har jag hört skall vara ok. Men det är svårt att hitta rätt i mobiljungeln.

Det är väldigt bra att man kan vika ihop den, vilket ju innebär att man slipper repor på skärmen. Pojkvännen säger att mina mobiler ser ut som om jag har släpat dem fram och tillbaka i ett snöre i  Sahara efter bara en dag. Och det stämmer dessvärre. Men det ska  bli ändring på det nu. Ett fodral skall köpas. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0