Ingen spets i sikte...



Den stora, vita klockan är tokfel till denna outfit.
Ett enkelt armbandsur passar bättre..Orkade dock inte byta.

Detta skall ju då föreställa en spetsklänning. Men ingen spets syns. Ser ut som en ordinär, svart klänning. Dålig bild alltså. I verkligheten har klänningen ett fint spetsmönster, nåja. Klänningen har jag fått av min moster och den är från då hon var ung på 60-talet. Så den har alltså några år på nacken. Härligt..
Inget jag dock tänker ha på mig ikväll då jag går ut och käkar kinamat. Getingstick i foten och en begynnande förkylning är orsaken. Men den får åka på någon annan kväll. Vid ett mer passande tillfälle. Nu ska jag kolla på The Hills. På MTVwebtv. Trevlig fredagkväll önskas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0