It wasn´t ment to be

Köpte en ny mobil från Sony Ericsson i lördags efter mycket farande mellan olika butiker. Den var dock dessvärre slut i den lila färgen och de hade bara ett demoex kvar. Jag köpte den då i silver och rosa istället, är ingen person som gillar att vänta då jag väl bestämt mig för att köpa något. Det var förvisso också ett visningsex men den hade, enligt dem, bara varit ute i butik i två dagar. Det var dumt av mig. Simkortläsaren var sönder så nu är den tillbaka i butiken igen. Jag kände inte heller att färgen var någon höjdare, lite brudig...

När den lila inte fanns inne blev jag ännu mer kär i den och det var med osäkra steg jag gick ut från affären med den silverfärgade. Så nu väntar jag mer än gääärna på att den ska komma in igen. Det är det värt.

Har förresten redan gått lös på chiliconcarnen från igår förresten, trots att klockan inte ens är tio. Kunde inte låta bli. Smaskens, ännu godare idag måste jag säga..

Mobilstrumpor är fula men om jag ska slippa "Saharaeffekten" är det ett måste. Så är det bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0