Den som spar hon har..

 
Spets i lagom dos är toppen, som i denna top med spetsdetalj från Forever 21..
Det är en stapelvara i min garderob...

Att spets är "the shit" har väl knappast undgått någon , men enligt mig känns det, ja,  lite tillspetat, snyggt i små mängder. Men jag har faktiskt en gammal (den har 7 år på nacken) spetstop med rygguringning från Morgan  och den har jag haft vare sig den är inne eller ej för den är så otroligt snygg:  Har även hittat några spetsstrumpbyxor i lådorna. Glad att jag inte är myckaet för att slänga (nåväl, det skulle jag aldrig göra, lämnar i så fall det till  insamling...)
Har även hittat en vit virkad spetsklänning i gömmorna. Jag var uppenbarligen en diehard spetsfanatiker en gång tiden hihi.. Alltså en billig trend. För mig. Behöver ju knappast köpa nytt. Lägger upp bilder senare, lovar. Pojkvännen är inte hemma och så ingen kan mobba mig för mina töntiga outfitbilder (förutom ni)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0