Det är...



Tate Modern i sepia (konstmuseum, i London, en mäktig byggnad som man känner sig så liten under, som en myra. Typ..)

Det är lite knepigt med en sk.modeblogg, det passar inte att var alltför privat, det mesta skall handla om yta och kläder..
Det var ju också just  av den anledningen som  jag skaffade en modeblogg, vill nämligen inte vara alltför privat på nätet, så en renodlad dagbok går bort. Det är dock kul att kunna gå tillbaka och minnas en viss kväll (som det ofta är i mitt fall då jag postar inlägg) Men ibland känner man ju för att skriva om helt andra saker.  Har inte riktigt förstått hur de som skriver modeblogg år ut och år in orkar??? Ok,mode är kul, det är ett av mina intressen och har alltid varit .Men givetvis inte enbart.

Denna sommar har jag dock fått mycket tid att fundera,  då pojkvännen varit borta i stort settt hela sommaren.
Har fått tid att  tänka efter lite om vad jag vill..

Kommentarer
Postat av: Maia

Om du behöver prata med nån om det du funderat över (eller vad som helst) så finns jag här för dig!

2009-08-22 @ 11:30:18
URL: http://metrobloggen.se/maia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0