Dagens doft plus reklam..


I den här bloggen är vi inte blyga för lite gratis reklam, så varsågod Dior.

Dagen doft är Miss Dior Cherie. Presenterar den i form av en reklamsnutt av Sofia Coppola.
Har varit på jobbintervju idag. Gav nog inte allt jag kunde känner jag. Vill ha jobbet mer nu då jag lärt mig mer om företaget, vilket  jobbar med hemsidor, internetreklam och sökmotoroptimering. Saker jag är intresserad av. Jobbet innebär dock viss försäljning, vilket jag inte är så erfaren av. Men de har bra kunder tex artister, sportpersoner (Chippen). Får nog inte jobbet. Men jag hoppas..

Kommentarer
Postat av: Maia

Åh jag hoppas att du får det!

2009-01-10 @ 00:58:22
URL: http://honeycoatedgingerbread.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0